miércoles, 25 de agosto de 2010

rutes a fer

- Cova de Coberes. Desdpres de Sarradell, a la corba deixar el cotxe i anar a buscar el llit del barranc. Es necessita material i personal especialitzat.
- Ruta en bici pel Serrat del Moro. Puigcerver, prop Mentui, Cruilla Montsor, Pedrera, prop Reguard.
- Serra de Camporan. Arribar a la Capcera (1695 m.). Ruta circular per les bordes de Cérvoles i tornant per la pista d'Erinyà.
- La Terreta (ruta dels voltors)
- Via Ferrada del tossal de Miravet (Pont de Suert)
- Serra de Sant Gervàs
- Esplugafreda (carretera que surt desde Talarn direcció Gurb. Abans d'arribar agafar una pista en bon estat a mà esquerra direcció Bordes del Seix)
- Montesquiu. Poblet en runes al costat del pantà de Sant Antoni. Agafar una carretera a mà dreta abans de creuar el pont de Tremp (a l'entrada venint de Vilamitjana). També visitar els llogarrets enrunats de Galliner i Puig de l'Anell.
- Camí vell de Antist a Estavill: Molt xulo. És una excursió fàcil de 1 hora d'anada i una altre de tornada. El camí planeja i no té quasi desnivell.